piątek, 10 sierpnia 2012

"Just Like You Imagined"


Specjalna dedykacja, dla krakowskiej ekipy, która reanimuje już mnie od paru dni. I nie zadaje żadnych pytań. Wczoraj do łapy trafił aparat (a nawet dwa), z analoga zszedł jeden film, nabazgrany zostal jeden bazgrol a ja ogarnęłam się na tyle żeby wyjść do ludzi i po raz pierwszy urobić ciasto na pizzę. Dodatkowo po przeglądnięciu szkicownika Ulsona, po raz kolejny dopadł mnie stan przedzawałowy bo jeżeli Uls takie cosie ma w szkicowniku to ja wracam do Gdyni bazgrolić na papierze toaletowym.

Miała być publikacja w pewnym ważnym magazynie, ale się zesrało, zdjęcie niegazetowe, odrzucone przez fotoedytora. Nie tym razem. Ale i tak szkoda.























(bozgroł dla Ulsa;)










Myślami dalej w Gdyni. Uszami Sonic Youth, Nine Inch Nails i Deftones:





1 komentarz: