środa, 23 maja 2012

Green Zoo Festival


A co ja będę pisać. Wkleję info prasowe: "Green ZOO to także wydarzenia dodatkowe: pokazy filmów (w tym The "Socalled" Movie oraz "The BQE" Sufjana Stevensa), spotkanie dla songwriterów z Gabą Kulką i panele dyskusyjne: o fotografii koncertowej we współpracy z Miesiącem Fotografii w Krakowie (z udziałem Joanny "Froty" Kurkowskiej i Bartosza Skowrona) oraz o strategii Do It Yourself w muzyce (z udziałem Molly Nilsson, Tobiasza Bilińskiego z zespołu Coldair i Bena Caplana)." (Onet.pl)

Pełne info tutaj i tutaj. Vedder mi śpiewa do Ucha, że "This is not for You", ale wiem, że nie ma racji. Musicie wpaść obowiązkowo bo na ten weekend w Krakowie nie ma lepszej opcji. Ja za to mam ogromnego stresa i nadzieję, że wypadnę co najmniej znośnie. W każdym razie - będzie dużo dobrych fot! I okazja do zobaczenia mnie w stroju nie-roboczym ;)

1 komentarz:

  1. Joanno, pamiętaj żeby nie mówić za szybko! I powodzenia :]
    a.

    OdpowiedzUsuń