środa, 13 czerwca 2012

"We're In This Together"


Wiadomo. Jest Euro. Nie nastąpiło cudowne ozdrowienie i dalej nie rozumiem fenomenu piłki nożnej, ale to pewnie wina tego, że w dzieciństwie chodziłam w bluzie Seattle Sonics a nie koszulkach z Del Piero. A z przyśpiewek piłkarskich to ja mogę zanucić tylko coś takiego. Przynajmniej wczoraj śpiewałam, kiedy inni zdzierali sobie gardło na zarzniętym do granic możliwości anthemie Polskabiauoczerwoni.

Ale już niedługo analogi. Jak tylko panowie z labu przestaną oglądać mecz i przypomną sobie, że na nie czekam.















Zdjęcia pochodzą z galerii zrobionej dla portalu Trójmiasto.pl. Polecam klikać całość bo są tam tez fenomenalne ujęcia ustrzelone przez redakcyjne koleżanki: Annę Szczodrowską i Monikę Goldszmidt. Polecam.

4 komentarze:

  1. Redakcyjna koleżanka dziękuje za miłe słowa!
    Polska biało-czerwoni!
    a.

    OdpowiedzUsuń
  2. hahaha widze że Pani z labu sprzedała Ci tą samą głodną wymówkę dlaczego jeszcze nie ma jeszcze klisz ;)
    ja mam odbiór niby na czwartek, a Ty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tu to samo. A co Ty ciagle wywołujesz i nie pokazujesz? Zdjęcia do szuflady to bezsens :))

      ps. będę miała prośbę o skan :))))

      Usuń
  3. Druga redakcyjna koleżanka również dziękuje i pozdrawia! :)

    OdpowiedzUsuń