czwartek, 11 kwietnia 2013

"Flunky Ball"


Gdyński Klub Ucho ma już 10 lat - moc wspomnień, masa zdjęć itp. w związku z czym odpalono wystawę na X lecie tego przybytku. Dla niektórych może się wydawać dość kontrowersyjna i sklecona na prędce (zabrakło paru ważnych IMHO dla Ucha wydarzeń a i bardzo brakuje mi zdjęć dwóch panów, którzy kiedyś praktycznie w Uchu mieszkali, czyli Pawła Jóźwiaka i Łukasza Unterschuetza). Z Uchem współpracowałam w zeszłym roku więc i do wystawy dołożyłam swój kamyczek, ale o tym na samiutkim dole. Na zdjęciach m.in. założyciele Ucha - Karol Hebanowski i Przemek Dyakowski.

Fajnie powspominać.
















I taki to mój skromny wkład w wystawę:


Gdyby ktoś chciał zobaczyć całość, dopisać O z kreską do mojego nazwiska lub pooglądać archiwalne plakaty - wystarczy wpaść do Informacji Turystycznej. A na dzisiejszą wiosno-jesień tylko ten numer:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz