wtorek, 31 grudnia 2013

"Coda"



Nowe promosy dla Bubble Chamber. Część, bo te moje ulubione wrzucamy do sieci po sylwestrowym huraganie. Akurat dobra, szybka sesja na koniec burzliwego roku.

W końcu dużo się działo, odkryłam Instagram, który stał się nie tylko fajną zabawką, ale też jednym ze źródeł utrzymania, a i chyba pierwszy raz nie mam problemu z wybraniem albumu i singla roku. Jest oczywiście bardzo osobiście bo nigdy nie postrzegałam muzyki przez pryzmat cyfr i schematów. Cudowna melodia, doskonały wokal, trafiający w serducho tekst i całokształt. Touche Amore wygrywają mój prywatny konkurs na najbliższy mi singiel 2013. Album to oczywista oczywistość bo Stara Rzeka swoim debiutem (wydany w dwóch wersjach) zagarnęła wszystko. Trafiła w ten moment, w którym trudno zignorować takie brzmienie. Wybór wydaje mi się zaskakująco łatwy, choć wyszło bardzo, bardzo dużo dobrej muzyki w tym roku. O niej napisali już inni - tu, tu i tu. Za to z wyborem najlepszych koncertów miałabym już niemały problem.

No i chyba tego, najlepszego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz